Aantal boeken

Plaats reactie
van der klooster
Berichten: 1
Lid geworden op: wo jun 10, 2009 10:06 am

Aantal boeken

Bericht door van der klooster » wo jun 10, 2009 5:06 pm

Hallo,

Wat leuk dat er werkelijk voor alles een forum bestaat. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om advies te geven :shock:

Onlangs hebben we onder neven en nichten een aantal boeken verdeeld. Heeft iemand enig idee of dit reele prijzen zijn ? en eventueel welke veilingen ik heen zou kunnen ?

- Jacob Westerbaen - Alle gedichten - Boek 1&2 van 3 - 1657
( addall.com +- $400)
- Epitres, Satires, Contes, Odes et pieces fugutives du poete philosophe - Voltaire - 1771 -1st editie
(addall.com - $507 )
- Histoire et Costumes des ORDRES RELIGIEUX, civils et militaires - M. L'abbe Tiron - 1845 - vol 1&2
( +- 200 gekleurde prenten )
(addall.com - +- $1000)
- Sir John Ross - Relation du second voyage - vol 1&3 van 3- 1835
(addall.com +- $600)

Ex_Libris
Berichten: 24
Lid geworden op: ma dec 10, 2007 10:52 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Aantal boeken

Bericht door Ex_Libris » di jun 30, 2009 6:42 pm

van der klooster schreef:Hallo,

Wat leuk dat er werkelijk voor alles een forum bestaat. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om advies te geven :shock:

Onlangs hebben we onder neven en nichten een aantal boeken verdeeld. Heeft iemand enig idee of dit reele prijzen zijn ? en eventueel welke veilingen ik heen zou kunnen ?

- Jacob Westerbaen - Alle gedichten - Boek 1&2 van 3 - 1657
( addall.com +- $400)
- Epitres, Satires, Contes, Odes et pieces fugutives du poete philosophe - Voltaire - 1771 -1st editie
(addall.com - $507 )
- Histoire et Costumes des ORDRES RELIGIEUX, civils et militaires - M. L'abbe Tiron - 1845 - vol 1&2
( +- 200 gekleurde prenten )
(addall.com - +- $1000)
- Sir John Ross - Relation du second voyage - vol 1&3 van 3- 1835
(addall.com +- $600)
Tsja, wat nog ontbreekt is de staat van de boeken,die kunnen ook van grot invloed zijn op de waarde van de boeken. Daarnaast zijn de prijzen die je laat zien handelaarsprijzen. Als je particulier verkoopt zul je altijd wat minder krijgen. Toch zijn dit wel goed verkoopbare boeken schat ik zo in. Ik kan je helaas niet helpen aan een goed veilinghuis, daar heb ik geen ervaring mee.

Rob

Plaats reactie

Terug naar “De waardebepaling”